Skip navigation
Página principal
Percorrer:
Comunidades
& Colecções
Browse Items by:
Data de publicação
Autor
Título
Assunto
Tipo de Documento
Ajuda
Language
English
português
Entrar:
Área Pessoal
Serviço de alertas
Editar conta
Repositorio Cientifico IPVC
Pesquisar
Pesquisar:
Em todo repositório
ESE - Escola Superior de Educação
ESE - Artigos indexados à WoS/Scopus
por
Filtros correntes:
Título
Autor
Assunto
Data de publicação
???jsp.search.filter.type???
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Iguais
Contém
Identificado
Diferentes
Não contém
Não identificado
Título
Autor
Assunto
Data de publicação
???jsp.search.filter.type???
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Iguais
Contém
Identificado
Diferentes
Não contém
Não identificado
Título
Autor
Assunto
Data de publicação
???jsp.search.filter.type???
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Iguais
Contém
Identificado
Diferentes
Não contém
Não identificado
Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Título
Autor
Assunto
Data de publicação
???jsp.search.filter.type???
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Iguais
Contém
Identificado
Diferentes
Não contém
Não identificado
Resultados 1-10 de 12.
Anterior
1
2
Próxima
Registos:
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2017
Motivational profiles of adult learners
Rothes, Ana; Lemos, Marina S.; Gonçalves, Teresa
article
openAccess
2017
Identification of students' multiple achievement and social goal profiles and analysis of their stability and adaptability
Gonçalves, Teresa; Niemivirta, Markku; Lemos, Marina S.
article
openAccess
2019
Adaptation and validation of a measure of students’ adaptive and maladaptive ways of coping with academic problems
Gonçalves, Teresa; Lemos, Marina S.; Canário, Catarina
article
openAccess
2019
Examining differential trajectories of engagement over the transition to secondary school: the role of perceived control
Lemos, Marina S.; Gonçalves, Teresa; Cadima, Joana
article
openAccess
2015
The importance of neighborhood ecological assets in community dwelling old people aging outcomes: A study in Northern Portugal
Bastos, Alice; Faria, Carla; Moreira, Emília; Morais, Diana; Melo-de-Carvalho, José M.; Paul, Constança
article
openAccess
2014
The nature and dimensions of achievement goals: mastery, evaluation, competition, and self-presentation goals
Lemos, Marina S.; Gonçalves, Teresa; Lens, Willy; Rodrigues, Luis Paulo
article
openAccess
6-Set-2016
Reliability and construct validity of the test of gross motor development-2 in portuguese children
Lopes, Vítor P.; Saraiva, Linda; Rodrigues, Luis Paulo
article
openAccess
2014
A longitudinal developmental analysis of students' causality beliefs about school performance
Roque, Isabel; Lemos, Marina S.; Gonçalves, Teresa
article
openAccess
2017
Post-bologna policies for teacher education in Portugal: Tensions in building professional identities
Leite, Carlinda; Fernandes, Preciosa; Sousa-Pereira, Fatima
article
openAccess
2015
Transição e (in)adaptação ao lar de idosos: um estudo qualitativo
Faria, Carla; Macedo, Carmo Peixoto
article
openAccess
Refinar
Autor
6
Gonçalves, Teresa
6
Lemos, Marina S.
3
Faria, Carla
2
Morais, Diana
2
Rodrigues, Luis Paulo
1
Barbosa, Ana
1
Bastos, Alice
1
Cadima, Joana
1
Canário, Catarina
1
Fernandes, Lia
.
próximo >
Assunto
3
Motivation
2
Achievement goals
1
Academic coping
1
Activities of daily livin
1
Adaptation
1
Adaptação
1
Adult children
1
Adult education
1
Agenda for educational quality
1
Agenda para a qualidade educativa
.
próximo >
Data de Publicação
3
2017
3
2019
2
2014
2
2015
1
2012
1
2016