Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 17 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)Type???itemlist.dc.rights???
2022Customer value co-creation in the hospitality and tourism industry : a systematic literature reviewCarvalho, Pedro; Alves, HelenaarticleclosedAccess
Nov-2019O marketing nas empresas de restauração com presença na web : a influência da comunicação e dos atributos valorizados pelos clientesCosta, Alexandra; Carvalho, Pedro; Mourão, Maria FilipaarticleopenAccess
2016Determinantes de competitividade no turismo de negócios internacionais : uma análise exploratória de dados espaciaisCarvalho, Pedro; Márquez, Miguel A.; Díaz-Méndez, MontserratarticleopenAccess
2018A influência do número de delegados sobre o local das reuniões associativas internacionais, a nível nacional : uma análise exploratória da última décadaCarvalho, Pedro; Márquez, Miguel A.; Díaz-Méndez, MontserratarticleopenAccess
31-May-2019A importância do marketing relacional na gestão do restaurante Sete PortesCarvalho, Pedro; Parente, Ana MárciaarticleopenAccess
27-Nov-2020Um modelo conceptual para a cocriação de valor do turista : uma abordagem exploratóriaCarvalho, PedroarticleopenAccess
Jun-2018A influência da satisfação e dos custos de mudança na fidelização de clientes : caso Pingo DoceCarvalho, Pedro; Pereira, Ana Rita; Veiga, José MiguelarticleopenAccess
2016Determinantes do turismo de negócios internacionais : uma análise confirmatória de dadosCarvalho, Pedro; Márquez, Miguel A.; Díaz-Méndez, MontserratarticleopenAccess
25-Oct-2019What determines the holding of association meetings in a global context?Carvalho, Pedro; Díaz-Méndez, Montserrat; Márquez, Miguel A.articleopenAccess
2016International business tourism : a growth rate modelCarvalho, Pedro; Márquez, Miguel A.; Díaz-Méndez, MontserratarticleopenAccess