Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-7 de 7.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Customer value co-creation in the hospitality and tourism industry : a systematic literature reviewCarvalho, Pedro; Alves, HelenaarticleclosedAccess
27-Nov-2020Um modelo conceptual para a cocriação de valor do turista : uma abordagem exploratóriaCarvalho, PedroarticleopenAccess
2023A conceptual approach to the tourist value co-creation: dimensions, antecedents and consequencesCarvalho, Pedro; Díaz-Méndez, Montserrat; Quero-Gervilla, María J.; Saren, MichaelarticleopenAccess
5-Ago-2023Revitalizing business tourism in the European Union : strategies for growthCarvalho, PedroarticleopenAccess
7-Nov-2023Fostering customer loyalty in kitesurfing: the case of a Nautical Sports Centre in PortugalSoares, Sílvia; Carvalho, Pedro; Mourão, Maria FilipaarticleopenAccess
Abr-2024Impacto dos riscos psicossociais do trabalho na vida pessoal dos colaboradores: evidências de uma instituição de ensino superiorPereira, Pedro; Mourão, Maria Filipa; Carvalho, PedroarticleopenAccess
Nov-2023Influence of psychosocial risks on the quality of life of employees in a higher education institution : a critical perspectivePereira, Pedro Couto; Mourão, Maria Filipa; Carvalho, PedroarticleopenAccess