Pesquisar
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Registos:
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
1-Jan-2023 | Solving authentic problems through engineering design | Vale, Isabel; Barbosa, Ana; Peixoto, Ana; Fernandes, Fátima | article | openAccess |
19-Jul-2023 | The impact of written feedback in geometry problem solving through a Gallery Walk | Santos, Catarina; Barbosa, Ana | article | openAccess |
31-Mar-2016 | Math trails: meaningful mathematics outside the classroom with pre-service teachers | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | article | openAccess |
31-Mar-2017 | The importance of seeing in mathematics communication | Vale, Isabel; Barbosa, Ana | article | openAccess |
1-Dez-2015 | Trilhos matemáticos: promovendo a criatividade dos futuros professores | Barbosa, Ana; Vale, Isabel; Tomás Ferreira, Rosa Antónia | article | openAccess |
Out-2019 | A troca de correspondência como estratégia para evidenciar a comunicação matemática escrita | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | conferenceObject | openAccess |
31-Mar-2018 | Mathematical problems: the advantages of visual strategies | Vale, Isabel; Barbosa, Ana | article | openAccess |
Mar-2019 | Fostering problem solving discussions through a gallery walk | Vale, Isabel; Barbosa, Ana; Cabrita, Isabel | conferenceObject | openAccess |
Mar-2019 | Exploring friezes and rosettes: an experience with future teachers | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | conferenceObject | openAccess |
Mai-2018 | As dobragens como uma estratégia de aprendizagem ativa | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | conferenceObject | openAccess |