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21-Mar-2018Desenvolvimento de uma metodologia para redução do volume de obsoletos numa empresa do sector automóvelAlves, Paula Cristina MarujomasterThesisopenAccess
30-Nov-2018Aplicação da metodologia A3 problem solving como instrumento de melhoria do nível de serviço ao clienteLoureiro, Martinha AraújomasterThesisopenAccess
15-Jun-2018Identificação das melhores práticas da Logística Verde aplicadas à Indústria AutomóvelGonçalves, Sofia Adriana SoaresmasterThesisopenAccess
7-Dec-2018Relatório de estágio de marketing digital na empresa Visual PublinetPerez, Sandra Manuela Alves PerezmasterThesisembargoedAccess
2018A escala SERVQUAL na avaliação da satisfação no sector restauraçãoTeixeira, Andreia; Fonseca, Manuel; Borges, CarolinaarticleopenAccess
2018Branding Porto: a case study of the "essence of wine"Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira; Rodrigues, PaulabookPartclosedAccess
2018The evaluation of the perceived value of festival experiences: the case of Serralves em Festa!Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira; Romão, JoãoarticleclosedAccess
Nov-2018The expenditure behaviour during the trip and the impact of the intangible and tangible factors: the case of the city of PortoBorges, Ana Pinto; Vieira, Elvira; Gomes, SofiaconferenceObjectopenAccess
2018Consumer behavior and its impact in the intention to return to the wine eventTrindade, Alice; Borges, Ana Pinto; Vieira, ElviraconferenceObjectopenAccess
2018Satisfaction scoring index for a musical festival during and after the event: the NOS Primavera Sound case studyTrindade, Alice; Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira; Gomes, SofiaarticleopenAccess