Search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Item hits:
Issue Date | Title | Author(s) | Type | ???itemlist.dc.rights??? |
---|---|---|---|---|
29-Oct-2019 | Tens correio! A comunicação escrita e o feedback na aula de matemática | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | article | openAccess |
2018 | O contributo da uma Gallery Walk para promover a comunicação matemática | Vale, Isabel; Barbosa, Ana | article | closedAccess |
1-Sep-2023 | Vers un apprentissage des mathématiques plus autonome et flexible au Portugal | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | article | openAccess |
2015 | Visualization in pattern generalization: potential and challenges | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | article | openAccess |
2012 | Pattern tasks: thinking processes use by 6th grade students | Barbosa, Ana; Vale, Isabel; Palhares, Pedro | article | openAccess |
2014 | The impact of visualization on functional reasoning: the ability to generalize | Barbosa, Ana; Vale, Isabel | article | openAccess |
2014 | Materiais manipuláveis para aprender e ensinar geometria | Vale, Isabel; Barbosa, Ana | article | openAccess |
2014 | Educar para empreender: uma experiência no Alto Minho com crianças dos 3 aos 12 anos | Fonseca, Lina; Gonçalves, Teresa; Barbosa, Gabriela; Barbosa, Ana; Peixoto, Ana; Trabulo, Francisco; Dias, Nelson | article | openAccess |
2015 | Math trails a rich context for problem posing: an experience with pre-service teachers | Vale, Isabel; Barbosa, Ana; Pimentel, Teresa | article | openAccess |
2009 | Patterns in the city: a mathematics project | Vale, Isabel; Barbosa, Ana; Cunha, Elisabete; Cabrita, Isabel; Fonseca, Lina; Pimentel, Teresa | article | openAccess |